פילאטיס לאחר לידה – האם פילאטיס הוא תרגיל ההריון שלאחר הלידה הטוב ביותר? ‏

בין אם אתה רוצה לרדת במשקל, לטון או פשוט להרגיש טוב יותר, פילאטיס שלאחר לידה יכול להיות תוספת גדולה לשגרת ההתעמלות שלך. ואם אתם רוצים לקחת את אימון הפילאטיס שלכם לשלב הבא, עליכם לדעת שיש סוגים רבים של שיעורי פילאטיס לאחר לידה שצריך לבחור מהם.

האם פילאטיס טוב לאחר הריון?

במהלך ההיריון אתה עלול למצוא את עצמך תוהה האם פילאטיס היא פעילות גופנית שלאחר ההיריון הטובה ביותר. בכל הרצינות, ראשי התיבות של פילאטיס הם ראשי תיבות של ראשי תיבות של פילאטיס, וזו דרך נהדרת לשקם את שרירי הבטן שלך.

הדרך הטובה ביותר לגשת להחלטה זו היא להתייעץ עם הרופא שלך, שמצויד היטב כדי לעזור לך. הם יכולים להגיד לך איזה תרגילים יהיו בטוחים למסע הטלת הבטן שלך, ומי מהם יהיה לא. פילאטיס היא גם דרך מצוינת לבנות ליבה חזקה יותר ולשפר יציבה. אם אתה מחפש אימון ללא סקס, כמה מפגשים בשבוע הם כל מה שאתה צריך.

כמו בכל תרגיל, עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאתה מנסה לעשות קצת יותר מדי בשביל הבטן שלך. זה נכון במיוחד אם אתה פעם ראשונה. זהו תהליך גוזל זמן, ועדיף להימנע מכל דבר שיסכן את בריאותך או את בריאותו של התינוק. עבור תרגיל מתובל, כמה מפגשים בשבוע יכולים להיות הכרטיס לשמירה על הבטן שלך במצב מעולה.

האם פילאטיס טוב לאחרי לידה?

במהלך ההיריון הגוף משתנה בדרכים רבות. הוא מתחיל לעבוד בצורה פנימית קשה יותר, מגביר את תפוקת הלב ומשנה את זרימת הדם. בנוסף, הורמונים מרגיעים רקמות חיבור סביב מפרקים. חשוב להישאר מיובש, להימנע מתנאים חמים, ולשים לב לטווח התנועה.

פילאטיס עוזר לנשים בהריון להישאר חזקות וגמישות. זה גם עוזר להתמודד עם כאבים וכאבים טיפוסיים הקשורים להיריון. התרגילים מחזקים שרירי בטן עמוקים, משפרים את חוזק רצפת האגן ומייצבים מפרקים. זה גם משפר נשימה ויציבה.

הפילאטיס במהלך ההיריון הראה להפחית את שכיחות הלידה בקיסריה. התרגיל גם משפר את שביעות הרצון האימהית מתהליך הלידה. בהשוואה לקבוצת הביקורת, לקבוצת הפילאטיס היה זמן עבודה קצר יותר. הייתה לו השפעה חיובית על עוצמת כאב העבודה בשלב הפעיל, והאורך של השלב השני של העבודה.

פילאטיס במהלך ההיריון גם עזר להפחית את שכיחות האפיזיוטומיה. נמצא שעוצמת כאב העבודה בשלב הפעיל הייתה נמוכה משמעותית בקבוצת הפילאטיס. זה גם הגדיל את מספר המשלוחים הרגילים.

חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתתחיל בתכנית אימונים. חשוב גם להקדיש זמן לעצמך. הרבה אמהות חדשות מותשות וחסרות שינה.

מתי כדאי להתחיל פילאטיס לאחר לידה?

בין אם אתה מחפש דרך לחזור לפעילות גופנית לאחר הלידה, ובין אם אתה מחפש דרך יעילה לחזק ולשקם את היציבות בליבך, פילאטיס שלאחר לידה היא אולי הבחירה הנכונה עבורך. ההיריון מטיל לחץ על הגב והירכיים, ועלול לגרום לקשיחות ולכאבי גב. פילאטיס הוא תרגיל עדין שיכול להקל על גופך לחזור לפעילות. זו גם דרך נהדרת לחבר מחדש את גופך לאחר הלידה, ולשפר את הבהירות הנפשית והפיזית שלך.

תרגילי פילאטיס יכולים להתבצע בביתך. מורה טוב לפילאטיס יכול לעשות אימון מותאם לצרכים שלאחר לידה. תרגילים אלה יכולים לעזור להחזיר את כוח רצפת האגן שלך, לשחרר מפרקים נוקשים ולשפר את מחזור הדם.

תרגילי רצפת האגן הם גם דרך נהדרת להפחית מפרקים כואבים. הם יכולים גם להקל על דמעות רצפת האגן. אם יש לך חששות לגבי רצפת האגן שלך, תבקש עצה מפיזיותרפיסט.

הזמן הטוב ביותר להתחיל פילאטיס לאחר הלידה הוא שישה עד שמונה שבועות לאחר הלידה. במהלך הזמן הזה, הגוף שלך עדיין מחלים מלחץ ההריון. אם כואב לך או אם יש לך סיבוכים בלידה, עליך לבקש רשות להתחיל להתאמן.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://ofrapilatis.co.il/%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%90%D7%98%D7%99%D7%A1-%D7%9C%D7%90%D7%97%D7%A8-%D7%9C%D7%99%D7%93%D7%94/